- Joaquín Díaz : músico e folclorista zamorano residente en Urueña , Valladolid . Presidente titular de honra da Cátedra de Estudos sobre a Tradición da Universidade de Valladolid e académico titular da Real Academia de Belas Artes da Inmaculada Concepción .
- Alberto Jambrina e Pablo Madrid : Músicos e investigadores da música tradicional zamorana.
- El Naán : Grupo musical de música folk e étnica afincado en Tabanera de Cerrato , Palencia .
- Mayalde : Grupo de música popular e tradición oral da provincia de Salamanca .
- Carlos Soto : Músico folk e produtor artístico de Valladolid .
- Fetén Fetén : Dúo de música folk de Burgos formado polos músicos Diego Galaz e Jorge Arribas.
- Gonzalo Pérez Trascasa : Músico folk e xornalista burgalés. Especializado no estudo da música popular de tradición oral.
- Ringorrango : Grupo de música de raíz de Zamora.
- Candeal : Dúo de música tradicional. Compiladores e construtores de instrumentos tradicionais.
- Coetus : Orquestra de percusión ibérica con sede en Barcelona.
- María Salgado : Cantante e músico folk de Touro , Zamora .
- Tarna : dúo de música folk leonesa. Formado polos músicos Rodrigo Martínez e Diego Gutiérrez.
- Jaime Lafuente : Intérprete e músico folk do Burgo de Osma , Soria . Tamén é guionista co director da película.
- Eliseo Parra : Músico, promotor e innovador da música tradicional española. Nado en Sardón de Duero , Valladolid , actualmente residente en Candeleda ( Ávila ).
- Hierba del Campo : Un dos grupos pioneiros da música tradicional leonesa .
- Nuevo Mester de Juglaría : Un dos grupos pioneiros da música folk de Castela e León .
- Miguel Manzano : Músico, etnomusicólogo e ensaísta zamorano.
- Paco Díez : folclorista vallisoletano, recompilador e divulgador da cultura musical ibérica.
- Vanesa Muela : Cantante, percusionista e divulgadora de música de raíz de Laguna de Duero , Valladolid .
¡Folk! Una mirada a la música tradicional
Documental que explora, a través das palabras dos seus protagonistas, todas estas cuestións e que nos guía para buscar a nosa propia identidade dentro dunha sociedade globalizada.
A música tradicional forma parte da nosa cultura, unha cultura rica que nos axuda a identificarnos como individuos dentro dunha sociedade. Pero, que pasa cando desaparecen os medios tradicionais de difusión? A evolución da música tradicional é algo necesario para chegar a novos públicos? Ata onde se pode chegar cando se trata de "modificar" unha canción?